ponedjeljak, 3. listopada 2011.

Oslikajmo usne :)

U jednom od onih posjeta DM-u kada vam treba bilo što što bi vam popravilo raspoloženje, po mogučnosti nešto od dekorativne kozmetike, otkrila sam jedan preeeediva ruž! Prekrasna boja i nevjerojatna dugotrajnost su me tako začudile da sam se pitala što sam ja do tada gledala u drogerija kada sam propuštala nešto takvo divno :) Da, volim malo pretjerivati kada otkrijem nešto dobro, mojoj sreći nema kraja ;)
Dakle, taj predivan ruž je Max Factor Colour Collecton - Bewitching Coral 827. Ta kolekcija je snižena od kada su stigli Max Factor Colour Elixir ruževi. Mislim da je cijena bila oko 39 kn, zbilja nisam sigurna. Budući da je ruž jako dugotrajan nije pretjerano hidratantan, isušuje malo usne pa je  poželjno staviti nekakav balzam prije ruža, kao i kasnije sjajilo.
 Pri nešto kasnijem posjetu Kozmu zapazila sam Eveline sjajila i za oko mi je zapelo jedno isto tako predivno sjajilo, Sweet Cream 338. Meni su ova sjajila super, pogotovo za cijenu od nekih 13 kn. Nisu ljepljiva i slatkastog su mirisa.
A kombinacija tih dvaju proizvoda je zbilja električna :)





A kako to izgleda na usnicama:







Valjda je bio takav mjesec kada zapnem za neku boju i moja kolekcija se proširi za par stvarčice iste boje ;)
Ja toplo preporučam oba proizvoda, a iz iskustva vam mogu reći da što imate tamniju kosu to bolje kombinacija stoji :)

Koje su vama boje trenutno na meti? :)

Nema komentara:

Objavi komentar