ponedjeljak, 19. rujna 2011.

Tuševi - recenzije

Oduvijek sam voljela tuševe, a onda sam počela otkrivati ljepote onih u boji. Kako se na poslu baš i ne mogu pojaviti s nekim preludim bojama na licu, crni tuš i maskara su najbolji za takve prigode, a sa živim bojama na žalost najčešće eksperimentiram doma.
Prvi tuš koji sam kupila bio je neki Essenceov koji ni nije vrijedan spomena jer s njim nisam bila nikako zadovoljna. Njihove gel linere još nisam probala.
Tada sam vidjela u Oriflameu iz njihove kolekcije Very Me Clickit Eye Linere. Za oko su mi zapeli plavi i sivi - svaki po 3,5 ml..
Smatram da je kombinacija smeđih očiju i plavih sjenila/olovaka i tuševa super tako da na to uvijek padam.
Što se tiče samih tuševa meni su super pripadajući kistići za izvući tanke linije, boje su prekrasne, ali postojanost i nije baš za 5. No to sam i očekivala od Very Me linije tako da sam se više iznenadila koliko su mi se svidjeli. Baza je obvezna, možda još po mogućnosti staviti puder u prahu na kapke kako bi sve sijelo. Ja osobno imam masne kapke tako da ja to moram raditi i ovako i onako.
Tuševi imaju sitne šljokice, kod sivog je to jedva vidljivo, a kod plavoga se to itekako vidi.
Sivi jako lijepo pristaje plavim očima :)
Da li bi ih opet kupila? Pa, praktični jesu, imati dva u jedan je zgodno za kozmetičku torbicu, kistići su ok ali bi ipak potražila nešto postojanije i što se ne briše baš tako lako.
E sad kad su u pitanju crni tu sam uvijek u potrazi za boljim. Sada govorim o tekućim tuševima  i uvijek mi nešto nedostaje kod takvih. Još nisam probala hvaljeni Lorealov Superliner, ali sam kupila Maybelline Line Stiletto - 1,5 ml koji čini mi se ima skoro pa identičan kist. Kist je odličan ali ime Blackest Black mu baš i ne odgovara, barem meni. Volim izrazito crne tuševe i kad mi oni naginju sivoj boji nikako nisam zadovoljna. Ja sam ga kupila na stranici Cosmetic House. Količina je zbilja jako mala.
Drugi crni tuš je Oriflameov GG Liquid Eye Liner - 7 ml. E to je crna boja. Kistić je jaaaako tanak i možda nije baš za početnike. Ono što mi se nikako ne sviđa i zašto ga neću ponovno kupiti je kako se brzo briše sa kapaka. Evo par slikica:








Maybelline Line Stiletto, Oriflame GG Liquid Eye Liner, Oiflame Very Me Clickit Eye Lineri









A onda sam se odlučila malo poigrati s njima i evo par sličica kako je to ispalo :) Žao mi je što nisam imala umjetne trepavice jer mislim da bi bolje izgledalo s njima :)














Koji je vama najbolji tekući kist?

Nema komentara:

Objavi komentar