ponedjeljak, 3. listopada 2011.

Ušminkani vikend

Šminkanje mi nikada ne dosadi, uvijek sam u potrazi za modelima kako bi isprobala sve one kominacije koje mi se roje po glavi ;)
Moram pohvaliti frendice koje su uvijek tu kada zatrebam neko novo platno :)
Budući da je imam smeđe oći i na sebi sam isprobala sve moguće nijanse koje postoje i znam što mi najbolje odgovara kada je u pitanju oblik oka, užitak je raditi na nekom drugom i otkrivati njihove karakteristike.
Uživala sam tako šminkajući plave oči, a frendici pružila zauzvrat jedan mini makeover.
Moram istaknuti zaista predivne prirodne trepavice :)





Koristila sam UD Primer Potion,Pupa FOUREYES 02 paleticu, Oriflame Giordani Gold dvostruko sjenilo u boji Rich Mauve, Oriflame Beauty Sooth Definer olovku - Black, Max Factor 2000 Calorie maskaru i ljubičasti Alverde Kajal Eyeliner (fantastična boja) na donjem dijelu oka



Pupina paleta ima prekrasne boje koje su realno malo svjetlije nego na slici, GG sjenilo je lijepo pigmentirano stoga moram nabaviti još neke nijanse :)
Detaljnije recenzije i slikice proizvoda u nekom drugom postu.

Kako vam se čini kombinacija boja?
 Koje su vaše omiljene boje sjenila?



Nema komentara:

Objavi komentar