četvrtak, 6. listopada 2011.

Jesenski ugođaj

Premda je kalendarski jesen vrijeme je još uvijek prekrasno, toplo i bez onih dosadnih jesenskih kiša.
Ali ono što jesen čini posebnom je raspon boja koje nalazimo svuda oko sebe koje pružaju mnogobrojna nadahnuća svim umjentničkim dušama :)
Ja sam se odlučila poigrati malo bojama ali tako da to bude nosivo, a ocrtavanje lica ostavljam za neku drugu priliku :)







Proizvodi koje sam koristila:

  • Sleek Divine Original Palette (zeleno i crno sjenilo)
  • NYX Ultra Pearl Mania pigmenti ( Mink Pearl i Penny Pearl)
  • Sephora sjenilo Nutty brownie 16 (koristila sam ga i kao rumenilo)
  • She Stylezone nail polish 312
  • Manhattan Tasty Lips (skinula sam oznaku s brojem :( )
  • Seche Vite top coat
  • Elf Mineral Primer
  • Catrice gel eyeliner - Black




Odlučila sam dodati i umjetne trepavice za malo jači dojam, a kupila sam ih u Kozmu kao akciju 1+1 - Wimp'rs za nekih 30-ak kn. Seche Vite top coat jednostavno obožavam, ne lakiram nokte, a da njega ne stavim, oduševljena sam sjajem koji daje noktima. Druga stvar koju koristim skoro svakodnevno je navedeno Sephora sjenilo jer je odličan za pregib kapka kao poveznica sjenila, daje neku određenu dubinu oku, nije baš pigmentirano ali se da nadograđivati boja, mat je, a zbog toga ga koristim i kao rumenilo, volim takve boje rumenila, po mogučnosti bez ikakvih šljokica i shimmera jer imam masnu kožu pa mi ne treba još dodatan sjaj licu, platila sam ga nekih 16 kn u Sephori, mislim da još uvijek toliko košta :)
Volim prvo staviti na kapak osnovnu najsvjetliju boju, u ovom slučaju NYX Mink Pearl pigment ili bilo koje zlatno sjenilo, a onda polako dodavati zelenu boju, a kut i pregib oka sjenčati neku tamnu boju, ja sam miješala smeđu iz 88 Warm palete i crnu iz Sleek palete. Bez crnog tuša ne mogu zamisliti look jer ako se koriste umjetne trepavice i ako ih se ne namjesti precizno to se može sakriti crnim tušem, pogotovo ako trepavice na krajevima imaju male čvoriće. A zatim u pregibu i na donji kapak staviti malo NYX Penny Pearl pigmentića kako bi dala sjaj oku. 
Look sam nadopunila sa pripadajućom bojom laka za nokte koji mi se svidio na She-ovoj polici i nije me boja razočarala kada sam ga nanijela na nokte. Za usne sam iskoristila Manhattan zlatno sjajilo koje inače koristim tijekom ljeta ali mi je sada nekako odgovaralo korištenim bojama.
Žao mi je što mi  inače slike ne prikazuju stvarnu boju našminkanih očiju jer uz prilično loš fotić pokušavam to prikazati na najbolji mogući način ;)


Ono što bi još svakako htjela spomenuti je darivanje koje organizira blogerica Variola Vera darujući UD Naked paletu, san svake cure opsjednute šminkom jer je paleta sastavljena od predivnih boja i prilično velike cijene tako da je ovo darivanje izuzetno dragocjeno :)
Inače volim čitati njen blog tako da za one koji se još nisu susreli s njenim blogom svakako preporučam.
Sliku sam preuzela s njene stranice.


Kako bi ste se vi našminkali na temu jeseni?

2 komentara:

  1. Jako mi se sviđa look! :) Slično bih se i ja našminkala, posebno sad u jesen pašu tople boje da nas malo zagriju :)

    Jednog dana ću si i ja kupiti ovu Naked paletu :)) Makar imam brdo neutralnih nijansi, nikad dosta :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti!
    Da, UD paleta je savršena pogotovo za svakodnevno šminkanje za posao/fax, ali cijena je zaista velika, ja sam ju isto planirala kupiti jednoga dana iako kupujem većinom takve boje ali kaš što kažeš nikad dosta:)

    OdgovoriIzbriši