ponedjeljak, 24. listopada 2011.

Olovke za oči

Veliki sam obožavatelj tuševa i olovaka za oči. Tuševe sam već recenzirala pa su ću sada nešto napisati o olovkama ;)
Vjerujem da olovaka nikada dosta, odlične su mi za svaki dan kada mi se neda ili nemam baš previše vremena za  šminkanje i onda su mi olovke odlično rješenje za brzinski potezanje crte duž gornjeg kapka, kistom ih izblendam i to je to, još dva-tri sloja maskare i spremna sam za krenuti iz kuće :)
Prije nekog vremena bila sam vjerna samo olovkama u crnoj i smeđoj boji, a sada me oduševljavaju sve te divne boje koje se mogu naći na policama.
Svi mi vjerujem volimo kupiti olovke koje se izuzetno lako nanose, dugo traju i intenzivnih su boja, tako da kad kupim neku koja je prilično suha i izgrebe mi cijeli kapak prilikom nanošenja najradije bi otišla natrag gdje sam ju kupila i nalijepila papirić s  porukom nikada ne kupiti. Kad bi se to barem moglo, uštedilo bi nam dosta novaca :)
Ali zato postoje vrijedne cure s različitim beauty blogovima kako bi nam pomogle i skratile malo vrijeme koje trošimo ispred tih polica i vaganja da li bi ovu ili onu boju ili koja će se olovka lakše i bolje nanijeti. Gledajući sve te silne swatcheve jako sam dugo željela kupiti Urban Decay Glide On olovke, cijene im jesu malo veće ali mislila sam kako se sigurno ta cijena isplati za tako divan proizvod.
E sad ih imam dvije, jednu sam dobila u sklopu palete koju sam naručila i to je Zero, a druga je Rockstar.
Istina je u svim onim pričama kako se izuzetno lako nanose, jako su mekane, ali one cure s masnim kapcima neka ih ni slučajno ne nanose bez baze za kapke. Jako brzo nestanu s očiju. Budući da su mekane jako se brzo i troše. Super su za blendanje, s bazom su postojane, ali mana im je cijena i brzo se troše. Imaju veliki raspon boja tako da ako se odlučite na kupovinu koje ja bi preporučila da kupite neku jedinstvenu boju jer se ne isplati kupiti crnu, mislim da tu postoje bolje varijante.
Rockstar je predivna ljubičasto-smeđa boja, mislim da bi pristajala svim bojama očiju.
Sljedeća olovka koja mi je zapela za oko i koju sam na temelju swatcheva odlučila kupiti je Elf Shimmer Eyeliner olovka u boji Twinkle Teal. Jao, predivna ljetna boja. Jako se lako nanosi i blenda ali joj postojanost  nije baš vrlina. Za tu cijenu koju ima je definitivno preporučam, ja si planiram skupiti cijeli set Elf olovaka, ima male sitne šljokice i odlična je za neki party look :) Šiljilo u čepu je izvrstan dodatak.
Definitivno ne preporučam She Stylezone Eyebrow Pencil-002. Jednostavno je presuha, teško ju je nanijeti i to je to. Ne bacajte svoje novce na nju.
S druge strane oduševljena sam s još jednom Elf-ovom olovkom. Nedavno sam ju kupila, nisam baš pogodila nijansi, malo mi je pretamna ali to ne mijenja činjenicu kako je olovka prilično dobra. Radi se naime o Elf Eyebrow Lifter&Filler olovci iz Studio linije. S jedne strane je olovka za popunjavanje i ocrtavanje obrva, a s druge strane je highlighter u boji kože, mat je i ja ju također koristim kao korektor :)
Olovka je prilično pigmentirana i morate paziti kako ju nanosite da ne pretjerate, jako se lako nanosi i isto tako lako blenda s kosim kistićem ili češljićem za obrve. Ima nekakvu kremastu teksturu, jednostavno klizi.
Veliki plus joj je i cijena od 3,5 funte. Isto tako je šiljilo u sklopu olovke jako praktično.
U dm-u sam zapazila Alverde Kajal Eyeliner u boji 10 dark violet, to je jedna predivna tamno ljubičasta boja koja me je ostavila bez daha kada sam ju probala na ruci i odmah sam ju kupila. Olovka je malo tvrđa ali ništa pretjerano, može se lijepo nanijeti i prilično je postojana. Mislim da je cijena oko 16 kn tako da joj je i to veliki plus.
E sad olovka koju obožavam je Oriflame smooth DEFINER -Black. Izuzetno postojana i pigmentirana crna olovka. Redizajnirali su olovku tako da se sada više ne šilji nego je na izvlačenje jer je prijašnje pakiranje bilo jednostavno užasno. Olovka se teško šiljila, pucala je i jako bi se brzo trošila. Svakako ju sada preporučam. Iz prijašnje kolekcije međutim još uvijek imam olovku u boju Navy Blue. Tada su se zvale Oriflame eye INTENSITY olovke, boja je predivna, to je jedna izuzetno plava boja koju ne bih prije preporučila zbog pakiranja ali sada definitivno da.
Sljedeća olovka koja mi se nije nikako svidjela, a jako je hvaljena je Bourjois effet smokey olovka u boji 77 Sand rose. Ta boja i moja koža se nikako ne podnose, olovka je jednostavno nevidljiva na mojim kapcima. Preporučam ju osobama sa plavim ili zelenim očima, na smeđima baš i nije upadljiva. Što se tiče teksture ona je predivna, super se blenda i time napravi smokey efekt kako joj je i u nazivu spomenuto. Super će poslužiti kao baza sjenilima.
Sljedeća olovka na mom popisu baš i nije klasična olovka, to je Oroflame Kajal Eye liner u boji Savannah sky. Kupila sam ju na nekoj rasprodaji u Oriflameu inače ju definitivno ne bi kupila po redovnoj cijeni. Jako mi je brzo taj vršak pukao, a boja nije postojana. Barem na meni.
Mislim da su bijela i crna olovka must have u svakoj kozmetičkoj torbici. Bijela olovka koju ja imam i s kojom baš i nisam oduševljena je Essence kajal pencil 04 white jer je previše krečasta  za moj ukus. Mat je i i nije s druge strane baš pretvrda tako da se može dobro nanijeti. Ja ju koristim za unutarnji dio oka kao posvjetljivač.
A sada pogledajte slike, nadam se da će vam koja zapeti za oko :)






  1. Essence kajal pencil 004 white
  2. Oriflame eye INTENSITY -Navy Blue
  3. Oriflame kajal eyeliner-Savannah Sky
  4. Urban DEcay Glide on Eye -Rockstar
  5. Urban DEcay Glide on Eye-Zero



  1. Elf Eyebrow Lifter&Filler -Ivory
  2. Elf Eyebrow Lifter&Filler -Dark
  3. She Stylezone eyebrow pencil-002
  4. Oriflame smooth DEFINER-Black
  5. Alverde kayal eyeliner-10 Dark Violet
  6. Bourjoiseffet smokey-77 Sand rose
  7. Elf Shimmer Eyeliner Pencil-Twinkle Teal

Koja je vama omiljena olovka za oči?

Nema komentara:

Objavi komentar