četvrtak, 27. listopada 2011.

EOTD

Prošli vikend sam imala pravo malo druženja sa svojim frendicama i odlučile smo se malo šminkati, meni je pravi izazov kada trebam šminkati drugačiji oblik ili boju očiju, a kako je to ispalo možete vidjeti na slikama :)
Nisam radila neke dramatične lookove nego sam više isprobavala neka nova sjenila koja sam kupila, zanimljivo mi je vidjeti rezultat kako koja koža reagira s kojom bojom, na meni osobna su svjetla sjenila skoro pa nevidljiva, smokey look na meni izgleda kao neka dnevna kombinacija dok na nekoj drugoj osobi ta kombinacija prolazi samo za dramatičan večernji izgled :)









Ja sam sebi stavila umjetne trepavice Wimpe'rs koje sam kupila u Kozmu, imaju akciju 2 različita para trepavica mislim da su oko 32 kn :)
Sjenila sa Essence Party All Night I H&M Cocoa Bay, H&M-ovo sjenilo imam veće neko vrijeme i naprosto ga obožavam, ako ne znam kako bi se našminkala onda posežem za njim.

Essence Party All Night, H&M Cocoa Bay



Essence sjenilo me se dojmilo na polici, pretpostavljam da je to nova boja jer ju prije nisam zapazila. Inače nisam oduševljena njihovim sjenilima ali ova me boja privukla, jako je lijepa, super izgleda na kapcima i s bazom ima dobru postojanost. Tu boju sam koristila na frendicama preko cijelog kapka.
Kod sebe sam stavila bijelu olovku u unutarnji dio oka, a tuš je Catriceov gel liner. Na obrvama sam koristila recenziranu Elf Lifter&Filler olovku.

Kako vam se čine lookovi?



Nema komentara:

Objavi komentar