srijeda, 27. lipnja 2012.

Wet'n'wild Color Icon single eyeshadow - Penny

Dosta sam se prateći blogove nagledala swatcheva Wet'n'wild kozmetike tako da sam odlučila kupiti jedno sjenilo za početak, a najviše mi se svidjela upravo Penny nijansa iz njihove Color Icon linije.


Za početak evo tehničkih stvari, količina je 1. 7 g, na Ebayu je cijena oko 6$, pakiranjem bi se uklopilo među Catriceova sjenila :)




Boja je nešto između roze, brončane i zlatne izuzetno sitnog i finog shimmera dobre pigmentiranosti. Postojanost je osrednja, naravno ja sam koristila uz bazu za kapke, za one koji nemaju problema s  masnim kapcima mislim da neće previše ni s postojanosti,a uz različita osvjetljenja dobivate različitu boju :)
Ja bi ovu boju najviše preporučila možda zelenim očima jer mislim da bi ih divno istakla.



Meni je ovo sjenilo posebno, za ljetnih dana kada se dobije boja mislim da najviše dolazi do izražaja, a osim na očima divno stoji i na obrazima.

Morat ću si naručiti još neku nijansu jer sam ovom jako zadovoljna.


Jeste li vi probali nešto od Wet'n'Wild kozmetike što bi rado preporučili?

Broj komentara: 5:

  1. Predivno izgleda :-*:-* ja biii! Mislim da bi ga kupila i koristila ko rumenilo jer mi je boja bombon! Nikad prije nisam kupila nista njihovo,ali izgleda da hocu ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno sjenilo, meni je baš sada za finu jesen :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Istina, samo je meni neki dan palo i slomilo se :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelijepa boja, ja bih ga koristila kao highlighter :)

    OdgovoriIzbriši