utorak, 10. siječnja 2012.

Ruževi - Eveline 426 i Mac Party Line

Kako redovito ponedjeljkom pregledavam Kozmo stranicu zanimajući se koju će akciju srijedom ponuditi tako sam se oduševila kada sam vidjela da će na sniženju biti ruževi i sjajila.
Još prije posla sam se zaletila u obližnji Kozmo (eto zaluđenosit :)) i kupila Eveline Aqua Platinum 426 za nekih 17 kn mislim i još jedno njihovo nude sjajilo iz linije Sweet Creme-344 nijansu.
Što se tiče ruža jako me privukla ova jarko ružičasta boja koju još nisam imala u svojoj kolekciji pa sam ju morala imati, naravno :)
Ruž je predivne kremaste teksture ne baš pretjerane dugotrajnosti što uostalom nisam ni očekivala, jako je ugodan na usnama i super je pigmentiran, miriše na lubenice :)






Zima je za mene otvorena sezona na crvene ruževe, što tamniji to bolje, a tomu su uzrok nebrojene blogerice i njihove slike takvih pronalazaka da sam se i ja dala u traženje jednog sličnog.
Izbor je pao na Mac, naravno :)
Na stranici Rock the Catwalk sam se odlučila za jedan iz njihove linije Mac Cremesheen -Party Line.
Oduševila me mala crna ambalaža kao i svakoga kad mu jedan takav ruž dođe u ruke :)
Ruž je predivne tamno crvene boje i ugodnog mirisa. Općenito sam fan kremastih ruževa tako da me je taj ruž i s te strane oduševio. E sad ono negativno kod njega je da se nevjerovatno topi. Budući da je ovo moj prvi Mac ruž ne znam je li to inače njihova karakteristika ili sam ja nabasala na neku crnu ovcu među njima. Ako netko zna da li je to normalno molim vas javite.
Ruž je iznimno dugotrajan i pigmentiran, a ja preferiram i stavljanje balzama prije da mi se usne ne bi previše isušile. Ja sam ga platila oko 15$.






Koji vaš omiljeni ruž?

Nema komentara:

Objavi komentar