utorak, 3. siječnja 2012.

New Year's Look

Prije svega želim svima čestitati Novu Godinu i da vam se  ispuni sve ono što si sami zacrtate i zaželite :)
Imala sam namjeru napisati ovaj post prije slavlja kako bi se netko možda mogao poslužiti sličnim lookom ako mu se svidi ali u stisci s vremenom stavljam samo slike kako je to izgledalo na samo Novu godinu.
Pozvala sam par frendica k sebi kojima sam obećala svjetlucavi look što je i bio ali se nažalost na fotkama baš previše i ne kuži :(
Na Asosu sam naručila predivne Eylure trepavice i njihovo ljepilo koji su mi na moje oduševljenje stigli taman dva dana prije jer sam već počela kombinirati alternative.
Mac Reflects Gold mi je bio spremljen za ovu priliku, a sa sjenilom sam odlučila ne pretjerivati.
Sjenila su iz palete Revlon Sandstorm i tamnije Elfove Day To Night Beauty On The Go palete.








Frendicama sam dodala par parcijalnih trepavica na vanjskom kutu oka. Na svojim očima  sam s donje strane povukla paralelnu tanku liniju tušem uz gornju, a između nanijela bijelu olovku.
Šljokice su bile naravno i u kosi.

Koju ste vi imali kombinaciju make upa za Novu Godinu?

Nema komentara:

Objavi komentar