četvrtak, 5. siječnja 2012.

Blue EOTD tutorial

Još se nisam okušala na blogu snimajući tutorial korak po korak, a večeras sam nešto inspirirana pa eto dijelim s vama kako je to na kraju izgledalo :)
Lista proizvoda koje sam koristila:

  • Bijelo sjenilo iz 88 Warm palete
  • Alverde Gebackener Lidschatten 04 Pearly Lilac
  • Alverde Shiny Duo-Lidschatten 320 Purple Diamond
  • Mad Minerals Spritz Mineral Color
  • Nyx Ultra Pearl Mania Pigment Penny Pearl
  • Maybelline Master precise liquid liner Black
  • Oriflame smooth definer pencil Black
  • Bourjois Volume Glamour Ultra Curl maskara
  • Red Cherry parcijalne trepavice














Ako nekim slučajem posjedujete Alverde plavo kremasto sjenilo-liner koji dođe u kombinaciji s plavim šljokicama kojih sam isto tako jako malo nanijela, a o kojemu sam već pisala i swatchala preporučila bi vam da ga prvo prstima malo zagrijete, ja sam trljala po površini dok nije postalo mekše da bi se moglo kistom lakše nanijeti.
Oko mi je počelo suziti u kutu oka pa sam nažalost tuš, maskaru i par parcijalnih trepavica nanijela brže bolje da se poslikam i prenesem slike na komp, a inače sam puno preciznija po tom pitanju. Trepavice ubuduće moram malo skratiti jer su preduge za moju prirodnu dužinu trepavica.

Koja je vama najdraža kombinacija boja na očima?

Nema komentara:

Objavi komentar