četvrtak, 12. siječnja 2012.

Random

Ebay je moje prvo mjesto na netu gdje se uputim kada me zanima bižuterija. Smatram da se u našim trgovina pojedini komadi koji se meni svide nađu po cijenu boli glava :)
Jedna takva potraga na Ebayu rezultiraja je meni osobno predivnim naušnicama koje sam morala imati i to po cijeni od 7$ po komadu. Morala sam ih objaviti na blogu koliko sam oduševljena njima. :)
Ako ih možda želite potražiti na netu tražite pod Tibetan Dangle earrings.




Sljedeće je jedna od Elfovih Day to Night Beauty On The Go paletica. Sjenilima nisam ništa spektakularno oduševljena, sasvim su u redu. Rumenilo mi je s druge strane predivno. Pigmentirano i dugotrajno. Isto tako su me i sjajila-ruževi oduševili, od njih sam očekivala najmanje, a ostala ugodno iznenađena bojom i teksturom. Pristojna paletica za putovanja. Drugu iz tog paketa sam poklonila sestri zajedno s kutijicom u koju ih možete staviti, a koja ima ogledalo. Šteta što u kompletu dođe samo ta jedna kutijica tako da nemam gdje staviti svoju paleticu.





Zatim za kraj jedan svjetlucavi lak kojega sam kupila prije Nove Godine. Radi se Manhattan laku 96D. Cijena mu je negdje oko 25-26 kn, a ne sviđa mi se što su ove predivne šljokice unutar njega tako grube, na dodir se osjete, a i vidi se neravna površina nakon što se lak nanese.


Gdje vi kupujete vama najdražu bižuteriju?

Nema komentara:

Objavi komentar