četvrtak, 10. studenoga 2011.

Smokey eyes

Za izlazak si volim napraviti malo jači make up, a za to mi je super smokey eyes look. Moram priznati da si rijetko kada stavim samo crno sjenilo preko cijelog kapka već to pokušam iskombinirati nekim drugim bojama.
U oba looka sam koristila samo boje iz paleta koje sam recenzirala.





Prije sam živjela u zabludi misleći kako ljubičasta boja nikako ne stoji smeđim očima ali mi se sada sve više i više sviđa ta kombinacija :)


              


Moram se ispričati zbog slika jer su ispale prilično mutne, naime slikala sam s mobitelom jer sam se zaboravila doma poslikati kada sam se šminkala, a htjela sam taj look staviti na blog.
Smokey eyes mi je nezamisliv bez crnog tuša i crne olovke kao i dosta slojeva maskare.
Uz ovaj smeđi look odgovarao mi je i jedan takav jesenski lak, a radi se o Essence -62 reach peach boji.




Koja je vama omiljena boja za smokey eyes look?

Nema komentara:

Objavi komentar