nedjelja, 27. studenoga 2011.

Haul

Kada sam na Youtubeu vidjela recenziju Maybelline Instant Anti-Age korektora odlučila sam da ga moram probati jer sam u vječnoj potrazi za dobrim korektorom za podočnjake. A kako sam se već našla u dm-u nisam naravno mogla izaći bez jednog proizvoda u koji sam se zaljubila samo dok sam ga isprobavala na ruci, a radi se o novoj Maybellineovoj liniji i njihovom Master Precise liquid eyelineru, takvu preciznost nisam već dugo susrela kad je riječ o tuševima, a već sam pisala koliko ih volim i koliko ih već imam doma :)
Što se tiče korektora na Maybellineovoj službenoj stranici postoji šest nijansi, a kod nas se prodaju samo dvije, Fair i Light. Ja sam uzela Light jer mi je ta bolje odgovarala i zadovoljna sam izborom premda bi voljela probati nijansu Medium koje kod nas nema. Tekstura je predivna, prekrivanje je odlično, ugodno sam iznenađena ovim korektorom. Ne sviđa mi se doduše aplikator jer imam osjećaj da dosta proizvoda ostane u njemu i da se ne iskoristi cijela bočica, a stvar je i higijene iako se s njom korektor lijepo nanese.
Što se mene osobno tiče ja svakako preporučam ovaj proizvod.



Slikala sam na danjem svjetlu i s blicem.  Master Precise tuš je nevjerojatno precizan, s njim možete izvući iznimno tanke linije i zbilja je pigmentiran. Ja sam oduševljena. Mislim da mu je cijena oko 40-50 kn. U mom lokalnom dm-u je rasprodan tako da sam ga išla tražiti po gradu :)



U zadnje vrijeme se sve više okrećem online shoppingu jer se mogu naći dosta povoljniji proizvodi, a to mi se posebno odnosi na Revlon. Prije par godina dobila sam njihovu Colorstay paleticu i od tada sam veliki fan Revlona. Htjela sam si kupiti još neke nijanse tih paleta pa sam i krenula sam u potragu za njima. Mislim da je toj paletici kod nas cijena oko 120 kn ako se ne vara što realno nije puno za četiri sjenila koliko ih je unutra ali sam ih tražila i na internetu i tako sam se odlučila na ACW stranicu gdje im je cijena 5$. Inače je na toj stranici shipping 15 -ak dolara min tako da sam se udružila sa dvije kolegice te smo zajedno naručile i podijelile poštarinu. Narudžba je bila oko 75 $, a poštarina je došla 22$. Ja sam uz tu paleticu naručila i sample MAC Reflects Gold Glitter za što sumnjam iskreno da je original, ali lijepe su šljokice tako da može proći :) A Revlonova paletica o kojoj se radi je Sandstorm, predivne svilenkaste neutralne nijanse za svaki dan. Pigmentacija je odlična, ne truse se i  fine su kvalitete. Nisu me razočarali :)





Dok sam bila u gradu svratila sam u novootvoreni Accessoires i primijetila da od sada imaju i kozmetiku marke Flormar. Ja sam odabrala sjajilo Pretty lip gloss P813, mrzim kada su imena proizvoda brojevi, nijansa je slična Lorealovom Glam Shine sjajilu Sand crystal, a cijena mu je 35 kn i dobije se 3 ml proizvoda. Sjajilo ima predivan miris, ima onako bjelkasti finiš, predivno šljokasto nude sjajilo.



Evo jedna slika svih proizvoda:


Koji je vaš proizvod za preporučiti?

Nema komentara:

Objavi komentar