subota, 5. studenoga 2011.

Mini haul


Dok sam u lokalnom dm-u kupovala  kućne potrepštine pokupila sami  par kozmetičkih sitnica. Alverde je mijenjao liniju tako da je stara linija na sniženju, njihovi mineralni proizvodi. Za oko mi je zapelo rumenilo Antique Rose jer ja obožavam ta prljavo roza i naravno mat rumenila. Nekako sam se u njima najbolje pronašla. Rumenilo je izuzetno pigmentirano tako da  zbilja treba paziti kako se nanosi, potrebno je dobro protresti kist prije nanošenja na lice jer bi se lako dogodilo da vam ostanu dvije ružne mrlje na obrazu :)
Mislim da mu je cijena oko 17 kn i isplativa je investicija :)




Drugo što mi je zapelo za oko je Shiny Duo-Lidschatten u boji 32 Purple Diamond. Prvi dio je kao kremasto sjenilo, mislim da se može koristiti i kao tuš, a drugi dio je svjetlucavo sjenilo u prahu, a kad kažem svjetlucavo zbilja je prekrasno, male sitne fine šljokice su predivne, boja je nekako sivo-plava, čudim se da za ovim nisam posegla dok je linija još bila aktivna jer sam našla samo ovu boju. Cijena je oko 10-ak kn. 







U potrazi sam za crvenim ružem koji bi mi najbolje stajao. Odlučila sam isprobati S-he magic colours ruž u boji 140. Dok sam ju isprobavala na ruci činila mi se puno tamnija nego što je to kasnije ispalo na usnama. Ruž je doduše kremaste teksture, jako lijepo se nanosi, hidratantan je, ostala sam zapravo ugodno iznenađena teksturom premda mi je boja malo preblještava.




Dok sam na blagajni čekala red ugrabila sam jedan Smart Girls lak za nokte u boji 43. Super im je nova linija boja, a ja sam kupila svjetlucavi zlatni lak, odgovara božičnom i novogodišnjem izdanju, a mislim da ću se vratiti i po onaj u srebrnoj boji :)











Što je vama zapelo za oko i čime bi se htjele počastiti?

2 komentara:

  1. Ja iz nekog razloga uvijek zanemarim Alverde...a čini se da ima odličnih stvari :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, ja imam faze kada se uhvatim za nešto, dok je linija bila s redovnim cijena to mi se činilo malo previsoko tako da uvijek ugrabim nešto njihovo ako je na sniženju :)

    OdgovoriIzbriši