četvrtak, 15. rujna 2011.

Moroccanoil vs.Macadamia Oil Treatment

Ne možete ni zamisliti moje oduševljenje kada sam se prvi put domogla čuvenog Moroccanoil-a. Budući da bojam svoju kosu uvijek sam u potrazi za proizvodima koji bi joj dali zdrav izgled.
Čitajući razne članke i recenzije o Maroccanoil-u silno sam se veselila nečemu što bi mi konačno odgovaralo, a probala sam veliki broj proizvoda.
Otvarajući bočicu oduševio me miris, a ja sam osoba koja je jako osjetljiva na mirise, jako mi brzo dosade, još uvijek si nisam pronašla odgovarajući parfem :(
Kupila sam malu bočicu od 25 ml, kosa mi seže malo iznad ramena, guste ali tanke vlasi i mogu reći da mi je ta bočica trajala nekih 2-3 mjeseca, kosu se trudim prati svaki drugi dan, a ne svaki dan jer ju to još dodatno isušuje.
Ulje stavljam na vlažnu počešljanu kosu, smočim ruke i stavim količinu veličine lješnjaka i to mi je dostatno za cijelu kosu, većinu stavim ipak na vrhove, ne masti kosu ako vas to zabrinjava i preeeedivno miriši.
Istina je kada kažu da se kosa brže osuši nakon tog ulja.
Ja sam prezadovoljna uljem, a kada sam došla svojoj frizerki primijetila je razliku na mojoj kosi, čudilo ju je kako tako zdravo izgleda jer sam taman u to vrijeme prelazila sa smeđe na plavu boju kose, izbjeljivanje zbilja nije najbolji tretman za kosu.
E onda sam čula za Macadamia Oil Treatment.
Bočicu od 10 ml sam kupila preko ove stranice, druga priča je što mi je paket došao nakon dva mjeseca ali bila sam presretna kad sam se i toga domogla.
Miris tog ulja mi se ne sviđa, ne kažem da baš smrdi ali je jako intenzivan, ljubitelji opojnih i jakih mirisa će se oduševiti ali meni nikako ne odgovaraju, odmah dobijem glavobolju.
S tim uljem imam istu proceduru nanošenja ali sam primijetila da malo masti kosu tako da to ulje nanosim isključivo na vrhove, a rezultati nisu ništa lošiji od Maroccanoil-a.
Sve u svemu oba ulja imaju isti učinak na moju kosu, više preferiram Maroccanoil ali smatram da se kosa navikne na jedan te isti proizvod i svakako ću nastaviti koristiti oba :)
Dakle količina koju sam navela je meni sasvim dovoljna, ne bi kupovala veću bočicu jer bi se ja osobno zasitila tog proizvoda,a i dalje volim probavati nove proizvode.

 Maroccanoil, Macadamia Oil Treatment

Napisala sam svoje osobno mišljenje, možda nekome drugome ne odgovaraju, jedna frizerka je komentirala na moju izjavu da to koristim kako ulja uopće nisu dobra za kosu i da bi ih trebala izbjegavati i kako je sve to marketinški trik.
Gledajte, meni je super, ja sam zadovoljna i nastavit ću to povremeno koristiti.

Chiribella

Nema komentara:

Objavi komentar