četvrtak, 15. rujna 2011.

Dragi moji ljubitelji make up-a i kreativnosti!

Sjećam se 8. razreda i prvog eksperimentiranja sa šminkom, sramežljivo virenje i velika znatiželja što se sve krije iza predivnih nijansi i svjetlucavih pakiranja koja vire iz mamine kozmetičke torbice.
Prvo sam krenula sa crnom olovkom za oči, prvo "plakanje" pri povlačenju linije na unutarnji dio oka, ali kad bi se vidjela u ogledalu, vau, nova ja (ipak sam imala samo 14 godina :))
I tada je krenula moja opsjednutost kozmetikom koja traje i traje :)
Već dugo pratim naše blogerice, svakodnevno otvaram njihove stranice nadajući se novom članku, nekim zanimljivim tutorialom, swatchevima koji su mi neizmjerno pomogli kad bi tražila recenzije nekih proizvoda.
I tako mi je jednog dana sinula ideja i moram priznati nagovaranje dečka kako bi se i ja mogla okušati u tim vodama, pa rekoh zašto ne, imat ću manju grižnju savjesti kada donesem doma još jednu vrećicu u kojoj se nalazi neki novi ruž ili pokoje sjenilo, ipak moram napraviti swatcheve za moje buduće čitateljice, sve je to za moj blog ;)
Što reći o sebi, obožavam stajati satima pred nekom policom kozmetike odlučujući između desetak stvari što bi mi novo trebalo (budimo iskreni, rijetko mi nešto zbilja treba), sjenila mi nikad dosta, oslikavanje očiju je moja najveća slabost, pregledavanje online stranica sa kozmetikom kod mene traje cijeli dan, volim vidjeti lijepo našminkanu curu, puno mi se puta dogodilo da me frendice pitaju pa kako ti se da rano ujutro šminkati, tada čovjek ima jedva otvorene oči, e pa moje drage meni je to zakon, istinski uživam u tome i uvijek ću naći vremena za to ma koliko sam već trebala biti jednom nogom na vratima, volim se pogledati u ogledalo i zadovoljno nasmijati svojim uratkom, ne činim to za druge, za svoga dečka ili xy-a nego isključivo samo za sebe, to me usrećuje i ne volim se opravdavati za to, zapravo to me poprilično naživcira.
Za sada toliko o uvodnim riječima, nadam se lijepom komunikacijom sa budućim čitateljicama, zajedničkim interesima i pretresanju novih kolekcija :)

Chiribella

Nema komentara:

Objavi komentar