ponedjeljak, 19. ožujka 2012.

Rimmel Lasting Finish lipstick- Pink blush

Trenutno sam opsjednuta ruževima...
Gledajući svoju kolekciju ruževa nije mi se svidjelo što nemam niti jedan baby pink ruž za usne. Već su me nekoliko puta oduševili takvi ruževi na drugim blogericama tako da sam zaključila da i meni jedan takav definitivno treba :)
Prvi koji mi je odgovarao nijansom je bio Rimmel Lasting Finish u nijansi Pink blush. Za cijenu od nekih 35-40 kn u Bipi mi se činio dosta dobar ulov.
Evo kako izgleda na slikama...




Meni se osobno ne sviđa kako mi izgleda na usnama, mislim da izgledam isprano s njim. Za mene je nijansa mrvicu prehladna.
Što se tiče samog ruža tekstura mu je polukremasta. Lako se nanese ali usne moraju biti u savršenom stanju inače će istaknuti svaku nepravilnost. Osjetim kroz neko vrijeme da su mi usne malo suhe tako da ga ja uvijek prekrijem slojem labela. Nije mi baš previše hidratantan. Trajnost mu je ipak veća za razliku od hidratantnijih ruževa, a pigmentiranost jako dobra. Za tu cijenu dobijete dosta dobar ruž.
Kome odgovara baš takva nijansa, malo hladnijeg tona toplo preporučam, a ja ću ga kombinirati  s nekih meni odgovarajućim sjajilom.
Dobro je pratiti akcije u Bipi tako da se može kupiti po još povoljnijim cijenama.

Koja je vaša omiljena boja ruža?




Nema komentara:

Objavi komentar