srijeda, 14. ožujka 2012.

Bright FOTD

Moram priznati da u zadnje vrijeme nažalost više čitam blogove nego što pišem jer ponekad u nedostatku vremena nešto mora biti zapostavljeno. Potrudit ću se to malo ispraviti :)
Kako me čitanje i gledanje blogova nekako odmara i relaksira tako sam primijetila najezdu žarkih i jakih boja među blogericama. Pretpostavljam da svi jedva čekamo proljeće i izlazak iz zimskog sivila da je mnoštvo takvih članaka.
Već sam pisala o tome kako sam skužila da imam pretežno sjenila toplih smeđih nijansi pa sam se odlučila  malo popraviti po tom pitanju, a kako mi naravno opsjednutoj šminkom nikada nije teško nešto novo upecati tako sam ili online naručivala ili kupovala u dućanima malo blještavija sjenila, ali nisam pretjerivala :)
Mislim da nema boljeg nego kad sjedne plaća na putu do doma svratiti malo u najbližu drogeriju i pogledati da li ima nečeg novog na policama, a nikada se ne izađe praznih ruku :)
Od kada se otvorila Illamasqua u Zagrebu želim otići i prošvrljati malo po dućanu ali se nekako suzdržavam jer ne znam što bi prije kupila. Sam mi je brand famozan i vjerujem da ću se lako navući jer kvalitetne kozmetike nikad ne zafali, ali je zato novčanik tanji  :)
Da ne dubim previše o tome pogledajte moju verziju jednog jačeg proljetnog looka. Ja sam se malo poigrala, naravno da se sve može prilagoditi kako kome odgovara.




Proizvodi koje sam koristila:

  • Elf Eyelid primer-Champagne
  • Elf On The Go palette 
  • Sleek Divine The Original palette
  • Femme Fatale Cosmetics -Obliterate sjenilo
  • Essence kohl bijela olovka
  • Essence zlatno kremasto sjenilo iz Circus Circus linije
  • Max Factor Bewitching Coral ruž
  • Femme Fatale Cosmetics-Ignite sjenilo na usnama
  • Maybelline Line stiletto eyeliner
  • Bourjois Volume glamour Max definition maskara


Koristila sam bazu i sjenilo u boji kože






Na područje ispod obrva i u unutarnji kut oka sam stavila zlatno kremasto sjenilo.




 Kreativni nered :)


Na sredinu usana sam dodala malo narančastog sjenila , a rumenilo je iz spomenute Elfove palete.

Što se tiče narednih postova prvi sljedeći će biti jedan osoban, blogerica  Fairy Ana me je tagala- 11 questions tag, a što sam tek neki dan skužila pa bi to htjelo objaviti. Hvala  Fairy Anna :)

Jel vas zahvatilo proljetno raspoloženje i kako će se to odraziti na vaše šminkanje?



Nema komentara:

Objavi komentar