subota, 31. ožujka 2012.

Plavoljubičasti EOTD

Neki dan sam u lokalnom dm-u vidjela da je dio Essence asortimana snižen na 9,90 kn pa sam ugrabila priliku i uzela sjenilo u nijansi 38 Blue Mission i gel eyeliner 03 Berlin rocks.
Sjenilo mi se svidjelo jer je mat teksture, plavu boju obožavam, a uz takvu cijenu nije bilo nikakvog premišljanja oko kupnje :)

Sjenilo se trusi ali ništa pretjerano, lako se radi s njim, nije pretjerano pigmentirano ali se zato boja može nadograđivati, a i tu je baza koja pomaže. Ako već imate nešto slično nema potrebe za kupnjom ovog sjenila, ali ako nemate nije na odmet :)

Tuš je predivne ljubičaste boje sa sitnim šljokicama, koristila sam ga sa kosim kistom i jako se lako izvuče linija, količina je 3 ml i više je kremaste nego gel teksture, razlikuje se recimo teksturom od Catriceov tuševa.
Budući da mi je boja predivna kupila bi ga i po redovnoj cijeni koja je opet super pristupačna :)

Sjenilo bez baze, preko Elf Champagne baze, gel liner




Uz ova dva proizvoda morala sam napraviti i jedan look :)
Proizvodi koje sam koristila:

  • Essence 38 Blue Mission sjenilo
  • Sleek Divine The Original paleta
  • Alverde sjenilo 04 Pearly Lilac
  • Essence gel eyeliner 03 Berlin rocks
  • UD glide on olovka- Rockstar
  • Alverde kajal olovka 10 Dark Violet
  • Femme Fatale Cosmetics mineralno sjenilo Shooting stars-recenzija
  • Bourjois Volume Glamour Max definition maskara





Tamnije plavo sjenilo sam nanijela u vanjski kut oka


Donji dio kapka sam obrubila ljubičastom Alverde olovkom
 na gornji kapak malo dodala Alverde sjenila


Essence gel tuš Berlin Rocks


Ljubičasto sjenilo sam htjela nanijeti samo u unutarnji kut oka 
ali sam se odlučila prijeći njime po iscrtanoj liniji tuša, na unutarnjoj linija oka sam stavila UD Rockstar olovku i zatim maskara





Zanimalo me kakav bi dojam bio s umjetnim trepavicama :)


2 komentara: