nedjelja, 11. studenoga 2012.

Collistar professionale eye liner - 24 Edera


Ne znam koliko sam puta pisala kako su mi tuševi jedni od omiljenih proizvoda kad je u pitanju dekorativna kozmetika. Bilo da je riječ o crnima ili onima u boji jednako ih volim  "taložiti" doma jer su mi odlični kako za posao tako i za večernji look.

Pri jednom od posjeta Irisu  naišla sam na Collistarovu akciju ljetnih proizvoda koje su snizili 70%. Odlučila sam izaći s jednim proizvodom iz dućana pod svaku cijenu jer do tada nisam posjedovala ništa Collistarovo, a već sam se po slikama zaljubila u njihovu ljetnu kolekciju. Tako sam skačući od sreće izašla sa zelenim svjetlucavim tušem o kojem sam već prije čula dobre recenzije.

Radi se Collistar Professional eye lineru No.24 -Edera. Kada sam ga swatchala  u Irisu oduševio me intenzitet boje i preciznost kistića.

Na slikama možete vidjeti kako tuš  ima taj svjetlucavi izgled, divno stoji, izrazito pigmentiran i precizan.
Ono što je mene najviše osvojilo kod njega je postojanost, ja imam masne kapke i bez problema mi se drži na očima uz napomenu da ja uvijek stavljam bazu na oči. 

Na Douglasovoj stranici mu je cijena 179 kn i piše da je raspoloživ, a ja sam ga platila 53 kn.

Na očima se divno ističe, ja sam ga koristila uz smokey eyes u kombinaciji s crnim tušem i dobila sam puno komplimenata jer tuš ne ostaje neprimječen. 

Za kraj samo moje tople preporuke, znam da je možda regularna cijena velika ali se i u tom slučaju isplati nabaviti ga jer je tuš zaista poseban. Ne robujem nekim bojama koje se "moraju" nositi po određenim godišnjim dobima odnosno iako je ovaj tuš izašao u ljetnoj kolekciji svaki make up ovisnik će ga rado htjeti imati u svojoj kolekciji.














2 komentara: