ponedjeljak, 30. travnja 2012.

Bourjois Volume glamour MAX definition maskara

Maskaru koristim svakodnevno, to je jedan od onih must have proizvoda koje uvijek volim imati uza sebe jer imam tako rijetke i svijetle trepavice da su praktički nevidljive pa mi je maskara osnovni komad kozmetike.
Kada potrošim jednu maskaru volim isprobati novu koja se pojavi na tržištu pa sam tako naletila na ovu Bourjoisovu u dm-u po cijeno od 70-ak kn koliko se sjećam jer ju imam već neko vrijeme, a htjela sam ju koristiti nekoliko puta prije nego ju ocijenim na blogu.

Prvo što me je iznenadilo je veličina četkice kada sam otvorila maskaru, imala sam već njihove maskare tako da nisam očekivala ovako veliku četkicu.
Ja imam okrugle oči i trebalo mi je neko vrijeme da se uvježbam nanijeti ju bez da mi je maskara ostala na pola kapka. Za moj oblik očiju je malo četkica preglomazna, taj dio mi se odmah nije svidio.

Što se tiče volumena vidi se razlika između trepavica bez maskare i s ovom maskarom, istakne mi dovoljno trepavice ali je problem što mi ih slijepi tako da bi trebala između staviti nekoliko parcijalnih trepavica kako bi popunila prazninu, to nije toliko vidljivo na slikama jer je slikano kada sam kupila maskaru, dakle ta je razlika sve veća kako je maskara  pri kraju.

S druge strane maskara se ne suši prebrzo, nema gustu teksturu tako da se da lako raditi s njom, odnosno nije problem nekoliko puta provlačiti četkicu kako bi se trepavice odvojile, a da ih pri tome ne počupate  :)
Maskara sadrži ekstrakt crnog bisera i mogu zaista reći da je boja intenzivno crna, a u dnevnim kombinacijama je dovoljan i jedan sloj maskare.

Kod ove maskare nema grudica i traje cijeli dan na očima bez pomaka.

Ukupan dojam je da je cijena prihvatljiva za ovu maskaru, pruža zaista dobar volumen, intenzivnu crnu boju i dugotrajnost ali meni najviše smeta što mi toliko slijepi trepavice ali je to možda stvar u mojim trepavicama koje su pretanke tako da možda vi ne bi imale taj problem.

Savršen spoj za mene bi bio ova maskara u kombinaciji s Max Factor Masterpiece četkicom.








 Razlika u četkici između Bourjoisovih Volume glamour Max definition 
i Volume glamour Ultra Curl maskara






Koja je vaša omiljena maskara?

Nema komentara:

Objavi komentar