srijeda, 15. veljače 2012.

Essence Circus Circus EOTD

Od kada je Essence izbacio svoja stay all day dugotrajna sjenila na police počela sam se nanovo interesirati za kremasta sjenila. Prolazeći u dm-u pokraj Essence kozmetike zapazila sam da je tek sada stigla njihova Circus Circus kolekcija. Ja sam odabrala stay all day sjenilo u nijansi 01 it's magic. Imam njihovo srebrno kremasto sjenilo pa sam se odlučila i za zlatno jer ga u regularnoj kolekciji nema.
Boja je žuto zlatna, rekla bi antikna. Što se tiče dugotrajnosti sjenila  kada ja šminkam oči  uvijek stavljam bazu, neko svijetlo sjenilo preko cijelog kapka, a zatim kremasto sjenilo pa se s takvom kombinacijom ne mogu požaliti da mi ne potraje neko vrijeme na očima, a nisam ga još isprobala samog na kapcima kako bi mogla reći koliko ono samo traje.
Kada se sjenilo nanese ono se  posuši tako da je potrebno odmah izblendati i ja to najčešće radim prstima ili sintetičkim kistom.  Količina je 5,5 g. Meni se osobno više sviđa srebrno sjenilo o kojem sam već pisala jer je boja nekako intenzivnija.




Kada donesem neko novo sjenilo doma odmah ga moram isprobati da vidim kako mi sjenilo stoji. Pa evo jednog takvog probnog looka :)


Koristila sam Elf Mineral bazu, sjenilo u boji kože iz 88 warma palete


U pregib sam lagano nanijela Catrice 320 Dalai Drama sjenilo


Essence stay all day It's magic kremasto sjenilo


Femme Fatale Incantation mineralno sjenilo


 Urban Decay Glide-on olovka Rockstar lagano izblendana


Nakon maskare sam stavila par parcijalnih trepavica 




Kako se vama sviđa Essence kozmetika?

Nema komentara:

Objavi komentar