srijeda, 14. prosinca 2011.

Abbamart haul

Jedna od akcija koju sam uhvatila dok sam pretraživala net bila je i na Abbamart stranici, imali su naime free shipping na Black Friday tako da sam uz kupon koji sam dobila u prethodnoj narudžbi imala račun od nekih desetak dolara za 5 kistova i olovku za obrve.
Ciljala sam na kistove za oči, a svidjela su mi se i dva za korektor.
Danas su mi stigli njihovi kistovi i ostala sam pomalo razočarana kada sam ih raspakirala.


Maximum Coverage Concealer Brush
Large Sable Eyeshadow Brush
Narrow Precision Concealer Brush
Precision Crease Brush
Fluffy Blending Brush
Eyebrow Color Wand - Grey Brown






Najviše sam se veselila Fluffy Blending kistu, a ostala sam jako razočarana. Kist je dosta veliki za područje očiju pogotovo ako želite precizno blendanje, a mogao bi se koristi za konturiranje nosa i obraza, kao kist za highlighter ali je poprilično loše kvalitete. Dlačice lete na sve strane, zanima me kako će izgledati kada ga operem, nadam se da se neće raspasti :)
Najkvalitetnije mi se čine kistovi za korektor, a kist za sjenilo je nekako plosnat, možda se najbolje da iskoristiti za kremasta sjenila, Precision Crease kist (olovka-kist) mi izgleda da bi mogao biti dobar mada je slične kvalitete kao Fluffy kist.
Olovka za obrve je poprilično suha i tvrda ali će se možda dati razraditi :)
Što se tiče preporuke mogla bi preporučiti kistove za korektor jer su dosta mekani, a opet čvrsti kako bi se lijepo dalo nanijeti proizvod. Manji uži kist za korektor bi se mogao koristiti i za kremasta sjenila također. Sviđaju mi se ta dva kista ali opet moram ih isprobati prije nego mogu reći nešto više.
Jako mi je drago što kistove nisam više platila ali opet za tu cijenu koliko inače koštaju su iskoristivi :)

Kako se vam čine Abbamart kistovi? Jeste li ih već naručivali?

Nema komentara:

Objavi komentar